Вебінар «Тенденції в SMM: як бути в тренді та водночас залишатися собою»

26 лютого був проведений вебінар «Тенденції в SMM: як бути в тренді та водночас залишатися собою», спікером якого стала Марія Касаткіна, Head of Communications провідної агенції “Postmen”. ⁣
Експертка поділилася з учасниками найсвіжішими трендами у соціальних мережах та розповіла, як ефективно використовувати меседжери та соціальні медіа в цілому для досягнення бізнес-цілей.⁣

Під час вебінару Марія окреслила можливості та аналітику кожної соцмережі: ⁣

  • Telegram допомагає у швидких комунікаціях, він найбільш ефективний для оперативних новин та побудови комʼюніті; ⁣
  • Instagram підходить для бізнесу, орієнтованого на візуальний контент; ⁣
  • Facebook – соціальна мережа для партнерських відносин; ⁣
  • TikTok — для вірусного охоплення аудиторії. ⁣

Особлива увага приділялася адаптації контенту до українських реалій, швидкому реагуванню на події та створенню щирого контенту, який резонує з аудиторією. “SMM – це не лише про тренди, а й про вміння залишатися собою,” — наголосила Марія Касаткіна.⁣

Захід став корисним майданчиком для отримання практичних знань, що допоможуть бізнесу виділятися в умовах динамічних змін на ринку паливно-енергетичної галузі. На завершення спікерка закликала бренди до справжності у комунікаціях, підкресливши наступні слова: “Уявляйте себе і світ таким, яким би ви хотіли, щоб він був” (Ярослав Ведмідь).⁣

Відео запис вебінару доступний для перегляду на YouTube.