Вебінар «Тенденції в SMM: як бути в тренді та водночас залишатися собою»

26 лютого був проведений вебінар «Тенденції в SMM: як бути в тренді та водночас залишатися собою», спікером якого стала Марія Касаткіна, Head of Communications провідної агенції “Postmen”. ⁣
Експертка поділилася з учасниками найсвіжішими трендами у соціальних мережах та розповіла, як ефективно використовувати меседжери та соціальні медіа в цілому для досягнення бізнес-цілей.⁣

Під час вебінару Марія окреслила можливості та аналітику кожної соцмережі: ⁣

  • Telegram допомагає у швидких комунікаціях, він найбільш ефективний для оперативних новин та побудови комʼюніті; ⁣
  • Instagram підходить для бізнесу, орієнтованого на візуальний контент; ⁣
  • Facebook – соціальна мережа для партнерських відносин; ⁣
  • TikTok — для вірусного охоплення аудиторії. ⁣

Особлива увага приділялася адаптації контенту до українських реалій, швидкому реагуванню на події та створенню щирого контенту, який резонує з аудиторією. “SMM – це не лише про тренди, а й про вміння залишатися собою,” — наголосила Марія Касаткіна.⁣

Захід став корисним майданчиком для отримання практичних знань, що допоможуть бізнесу виділятися в умовах динамічних змін на ринку паливно-енергетичної галузі. На завершення спікерка закликала бренди до справжності у комунікаціях, підкресливши наступні слова: “Уявляйте себе і світ таким, яким би ви хотіли, щоб він був” (Ярослав Ведмідь).⁣

Відео запис вебінару доступний для перегляду на YouTube.

Andriy Kopylov
Head of the Standards Committee 

Personnel training specialist with over 20 years of experience in fuel companies. Has conducted more than a thousand training sessions for filling station network managers. Involved in the development and implementation of fuel standards, customer service standards, and operational procedures for fuel industry professionals.